[Pyuggre] Fwd: Meetup Cancelled: Elasticsearch pour Django

Michael Bright mjbrightfr at gmail.com
Mar 29 Mar 11:05:39 CEST 2016

Bonjour,

Je suis desole, j'ai ete oblige d'annuler le Meetup de ce soir.

J'avais envoye un mail de relance a la personne qui nous recoit (qui me
donne la clef de la salle) a la Casemate et son autoreply me disait qu'il
sera absent jusqu'a mercredi.
Ce matin j'ai appele a la Casemate qui malgre le faite d'etre ouvert
aujourd'hui n'aura personne pour nous recevoir ce soir.

Il faudrait que je les relance plutot avant les longs weekends !
Bonne journee,
Mike.

(As you requested, below is a copy of the email you just sent.)
Your Organizer, Mike BRIGHT, sent the following message to some members of
Groupe d'utilisateurs Python - Grenoble:

Je suis vraiment desole, la salle etait bien reservee mais personne sera
disponible a la Casemate pour nous recevoir donc je suis oblige d'annuler.

A priori ca serait le meme sujet repousse le 26 Avril ...

Elasticsearch pour Django, scheduled to occur on Tuesday, March 29, 2016
7:00 PM has been cancelled. Please update your plans accordingly.

If you have further questions, you can email me through the Contact Us link
<http://www.meetup.com/Groupe-dutilisateurs-Python-Grenoble/suggestion/> on
Meetup.

To visit Groupe d'utilisateurs Python - Grenoble, go here:
http://www.meetup.com/Groupe-dutilisateurs-Python-Grenoble/?_xtd=gatlbWFpbF9jbGlja9oAJGJmYmQ1Y2JmLWI0ZWEtNGUyNi05ZWYzLTlkMGM0YzNhNmM3OA

This message was sent by Meetup on behalf of Mike BRIGHT
<http://www.meetup.com/Groupe-dutilisateurs-Python-Grenoble/members/65235012/?_xtd=gatlbWFpbF9jbGlja9oAJGJmYmQ1Y2JmLWI0ZWEtNGUyNi05ZWYzLTlkMGM0YzNhNmM3OA>
from Groupe d'utilisateurs Python - Grenoble
<http://www.meetup.com/Groupe-dutilisateurs-Python-Grenoble/?_xtd=gatlbWFpbF9jbGlja9oAJGJmYmQ1Y2JmLWI0ZWEtNGUyNi05ZWYzLTlkMGM0YzNhNmM3OA>.

Never miss a last-minute change. Get the app.
[image: iPhone App Store]
<http://www.meetup.com/z/?_xtd=gatlbWFpbF9jbGlja9oAJGJmYmQ1Y2JmLWI0ZWEtNGUyNi05ZWYzLTlkMGM0YzNhNmM3OA&redirect_loc=https%3A%2F%2Fitunes.apple.com%2Fapp%2Fapple-store%2Fid375990038%3Fpt%3D288116%26ct%3Demailfooter%26mt%3D8>
[image:
Google Play]
<http://www.meetup.com/z/?_xtd=gatlbWFpbF9jbGlja9oAJGJmYmQ1Y2JmLWI0ZWEtNGUyNi05ZWYzLTlkMGM0YzNhNmM3OA&redirect_loc=http%3A%2F%2Fplay.google.com%2Fstore%2Fapps%2Fdetails%3Fid%3Dcom.meetup%26referrer%3Dutm_source%253Demailfooter>

You're getting this message because your Meetup account is connected to
this email address.

Unsubscribe
<http://www.meetup.com/Groupe-dutilisateurs-Python-Grenoble/optout/?_xtd=gatlbWFpbF9jbGlja9oAJGJmYmQ1Y2JmLWI0ZWEtNGUyNi05ZWYzLTlkMGM0YzNhNmM3OA&submit=true&eo=bc1&_ms_unsub=true&email=orgBdcst>
from similar emails from this Meetup group. Manage your settings
<http://www.meetup.com/account/comm/?_xtd=gatlbWFpbF9jbGlja9oAJGJmYmQ1Y2JmLWI0ZWEtNGUyNi05ZWYzLTlkMGM0YzNhNmM3OA>
for all types of email updates.

<http://www.meetup.com/members/65235012/?_xtd=gatlbWFpbF9jbGlja9oAJGJmYmQ1Y2JmLWI0ZWEtNGUyNi05ZWYzLTlkMGM0YzNhNmM3OA>

Visit your account page
<http://www.meetup.com/account/?_xtd=gatlbWFpbF9jbGlja9oAJGJmYmQ1Y2JmLWI0ZWEtNGUyNi05ZWYzLTlkMGM0YzNhNmM3OA>
to change your contact details, privacy settings, and other settings.

Meetup Inc.
<http://www.meetup.com/?_xtd=gatlbWFpbF9jbGlja9oAJGJmYmQ1Y2JmLWI0ZWEtNGUyNi05ZWYzLTlkMGM0YzNhNmM3OA>,
POB 4668 #37895 New York NY USA 10163